Bez marketingowych technik świat byłby nieciekawy

Posted on 21/06/2018 8:04pm

Każdy doskonale wie, że dzięki rozwojowi Internetu świat pędzi jeszcze szybciej. Dziś nie wystarczające okazują się reklamy w TV, musimy zadbać o marketing internetowy. A jakie są komponenty tego rodzaju marketingu? Oglądamy wiele reklam w Internecie, często nie są one zbytnio związane ze stroną, na którą weszliśmy. Bywa, że pokazują się nam różnego rodzaju reklamy w nowych okienkach. Do tego dochodzą maile z reklamami. Internet to jedna ogromna reklama.
ludziki biegnące z listami
Dlatego jest to, tak ważne medium dla marketingu. Co ciekawe wiele firm wybiera jedynie na marketing internetowy, jako pomysł na pokazanie się światu. Bywa, że nie pamięta się o narzędziach typu programy motywacyjne. Oczywiście są to firmy, które są nastawione na odbiorcę do pięćdziesiątego roku życia, czasem nawet skupione na grupie osób od trzynastego do trzydziestego roku. Każde działanie wiąże się z tym, do kogo kierujemy naszą ofertę. Im młodsze osoby, tym marketing internetowy jest bardziej trafnym pomysłem na dotarcie do nich. Dla ludzi starszych często lepszą ofertą marketingową będzie ulotka, którą otrzymają na ulicy lub zostanie im włożona do skrzynki na listy. Jednak najwłaściwszą opcją jest łączenie standardowego marketingu z marketingiem internetowym. Sprawdź więcej: .



e-marketing
Author: flickr.com
Któż z nas nigdy nie skusił się i nie posłał ani jednego smsa na konkurs, palec do góry? Mniemam, że zgłosiłyby się tylko i wyłącznie Ci, którzy nie posiadają telefonu. Wszyscy rozumieją, że loterie to świetne marketingowe zagranie. Ktoś zarabia na tym, że przesyłamy jakąś informację, która jest bardzo prosta, a potem czekamy na odzew i tak to wszystko się toczy. W teleturniejach pytania są tak proste, że tylko przez przypadek można niewłaściwie odpowiedzieć. Z tego powodu wysyłamy smsy.

Później brakuje nam środków na koncie, nie otrzymaliśmy nagrody, ale nadal mamy wiarę, że może następnym razem się uda. A z loteriami sms jest tak, że jeżeli choć raz wysłaliśmy smsa, nieważne czy to do TV, czy z powodu konkursu w gazecie, to bardzo długo – najczęściej do chwili, gdy zmienimy numer - będziemy dostawać smsy związane z kolejnymi edycjami konkursu , czy też opcją wygrania zestawu przypraw, czy kosmetyków, wystarczy, że wyślemy smsa jeden, jedyny raz. A jak to się kończy to dobrze wiemy, potem trzeba wysłać jeszcze jednego smsa i dodatkową wiadomość i później znów brak nam pieniędzy na koncie.

Tags: Internet, konkurs, nagrody, reklama, marketing