Program lojalnościowy oraz jego atuty

Posted on 15/02/2023 12:28pm

Od 1998 roku ściśle specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od planu działania, strategii, kreacji, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.


Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w obrębie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania wynika nie tylko z nagród i dodatków, ale głównie z przynależności do elitarnej grupy, z wartości dodanych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych zniżek i tworzą barierę dla rynkowych rywali. Wdrożyliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, lekarskiej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Prowadzimy również wewnętrzne programy motywacyjne () dla pracowników, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i dystrybutorów.

Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymalizacja kosztów, unikalne na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, pomoc prawna i podatkowa. Gwarantujemy pewność i wygodę współpracy z fachowcami oraz całościową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od nagród.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe
Source: Programylojalnosciowe.pl
Logistyka nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najtrudniejszych etapów wdrożenia programu. W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zamierzony, długofalowy skutek i cementuje więzi z jego podmiotami. Dlatego stworzyliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich faz logistyki: wybór nagród, nabycie, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, regularna od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dystrybutorami umożliwia zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych modeli nagród i zredukować koszty ich zakupu i dostarczenia.
Stoimy na stanowisku, że celem pakietu lojalnościowego nie ma być jedynie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży istotną rolę ma tu budowa relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, pozwala na idealny dobór narzędzi motywacji. Na bazie własnych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, ale również wartości niematerialne, dostęp do wiedzy, kanałów informacji oraz wiedza fachowa. Relacje wsparte na tych podstawach owocują nad wyraz silną lojalnością.


Oferujemy zaawansowany technologicznie i łatwy w obsłudze, gotowy system do kierowania programami motywacyjnymi. Nieistnienie potrzeby tworzenia od zera pozwala na szybkie wdrożenia działań oraz redukcję wydatków. Oferujemy fachowe wsparcie informatyczne i doradztwo pozwalające na sprawną integrację z własnymi systemami firmy, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy dostosować bazy danych, przygotować indywidualne konta biorących udział, strony www, katalogi nagród, podliczanie klasyfikacji i promocji, raporty, narzędzia komunikacji : SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, e-learning i testy wiedzy.
Zobacz też programylojalnosciowe.pl

Tags: program, komunikacja, bank, prawo, podatki, finanse, B2B, logistyka, marketing, grupa