Reklama na banerach - jasny przekaz

Posted on 09/02/2023 7:32am

Miejska. Ciekawa i przystępna. Skuteczna. Najlepsza wolno stojąca - reklama typu outdoor. Szeroki zasięg to pozytywy reklamy outdoorowej. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w innych mediach. Wspaniale sprawdza się w dużych miejscowościach. Największą grupą adresatów kampanii outdoorowych są ludzie mobilni, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.


Reklama zewnętrzna
Author: Map of the Urban Linguistic Landscape
Source: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich przypadku w największym stopniu skuteczny, dlatego że kontakt z reklamą outdoorową mają prawie bez przerwy: podróżując samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, sklepy. banery Warszawa są medium o wielkim potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki czemu z powodzeniem konkuruje z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wówczas, gdy przebywają poza domem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w których na ogół - bardziej aniżeli w domu albo w pracy - są nastawieni na silny kontakt ze środowiskiem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył demonstrowany na billboardach jak też poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować własny czas albo wykonać dowolną czynność (kupić gazetę, puścić w ruch radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu a także naturalności odbioru reklama outdoorowa pokonuje bezwzględnie inne media.


wrocław
Author: Maciek Lulko
Source: http://www.flickr.com
Banery Wrocław proponują nadzwyczaj pociągający oraz twórczy przekaz. Reklama etykiety samoprzylepne na butelki tego typu posługuje się wypowiedzeniem i obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem twórczy. Dobry plakat reklamowy operuje jasnym, zrozumiałym językiem a także symbolem dobranym do grupy docelowej, co sprawia, że odbiorca od razu wie, co zauważył na plakacie. Pomysłowość, ascetyczność, intryga jak też humor, twórczo spożytkowane elementy 2D i 3D powodują, że ta odmiana przekazu jest szczególna. Dzięki temu outdoor wspaniale eksponuje markę, produkt, usługę, do jakich przyciąga zabarwieniem, zawartością, pomysłem albo prostotą oraz przejrzystym przekazem.

Tags: reklama, plakat, przestrzeń, przekaz, outdoor