Reklama outdoorowa jako najlepszy sposób na przyciągnięcie spojrzeń spacerowiczów, nawet jeżeli wcale nie są zainteresowani nabyciem np. mebli

Posted on 29/08/2018 5:53pm

Pomimo tego że wszelkiego typu reklamy bywają nierzadko odbierane jako zbyt nachalne, to jednakże w dalszym ciągu pozostają niezwykle skuteczne. Żeby taka reklama przynosiła konkretne profity, musi być tak wymyślona, by każdy telewidz bądź spacerowicz mógł łatwo ją zapamiętać. Jednak zbyt duża nietuzinkowość także nie jest wskazana, gdyż efekt końcowy może być odwrotny do założonego.


Reklama outdoorowa zdaje się być jedną z najbardziej skutecznych form promocji. Spoty w radiu
trafiają jedynie do tych czterdziestolatków, którzy mają czas na słuchanie muzyki z radioodbiornika, a reklamy w internecie stają się coraz bardziej natarczywe, czym zrażają do siebie mniej pobłażliwych nabywców. Tymczasem o skuteczności promocji fabryki albo danego produktu na plakacie naklejonym na wielkim billboardzie świadczy głównie jeden bardzo ważny fakt. A mianowicie, na ten plakat będą spoglądać wszyscy spacerowicze oraz taksówkarze, niezależnie od płci czy statusu społecznego.

W dzisiejszych czasach, gdy reklamuje się właściwie wszystko i to jeszcze w każdym zakątku naszego kraju, wcale nie jest prosto przekonać potencjalnych konsumentów bądź usługobiorców, żeby zakupili konkretny artykuł czy zdecydowali się na modne w sezonie obcięcie włosów u lokalnego fryzjera. Przykładowo pod uwagę weźmy meble i od razu odpowiedzmy sobie, jak często zamawiamy nowiuteńką sofę albo półkę do domowej biblioteki - rzecz jasna nie za często. Dlatego wytwórca, który chce wprowadzić swoje produkty na miejscowy rynek, musi wpisać w wyszukiwarkę np. frazę billboardy Jelenia Góra. W taki sposób trafi do dużego grona potencjalnych nabywców, nawet jeżeli ci jeszcze wcale nie myślą o pozbyciu się starych mebli.

Billboard na drodze
Author: Robert Ashworth
Source: http://www.flickr.com
Frazą billboardy Jelenia Góra będą także zainteresowani właściciele sklepów meblowych bądź tych ze sprzętem agd, zlokalizowanych na terenie Kotliny Jeleniogórskiej, jak również w jej bliskim sąsiedztwie. A w miasteczkach usytuowanych blisko granicy można też trafić do konsumentów, którzy przybyli z sąsiednich państw. Z tego powodu warto obok napisów w ojczystym języku umieścić również te w języku niemieckim bądź czeskim.


Przed dużymi spółkami stoją naprawdę olbrzymie wyzwania. Dla nich miejscowe rynki to zbyt mało, więc swoją promocję muszą przeprowadzić błyskotliwie i to wykorzystując wszelkie dostępne sposoby. Być może nie wystarczy wpisać w internet hasła billboardy Konin bądź billboardy Kraków - w tym przypadku trzeba będzie pomyśleć także o innych formach reklamy, które wesprą billboardową kampanię.

Tags: Internet, Promocja, reklama, plakat, klienci