Roll-upy z danymi marketingowymi pomagają szkołom wyższym i firmom szkoleniowym zdobywać nowych klientów

Posted on 02/04/2022 7:35am

Informacje docierające do naszych uszu bywają niesamowicie efemeryczne - to napomknienie było znane jeszcze przed naszą erą. O wiele szybciej zapadają w pamięć fotografie albo napisy. Firmy szkoleniowe, jak żadne inne przedsiębiorstwa, najlepiej wiedzą, jak udostępniać informacje, aby pozostawały one w pamięci jak najdłużej. Trenerzy muszą tak przygotowywać swoje materiały na lekcje, aby nie nudzić słuchaczy i wpoić w ich umysły najistotniejsze wiadomości. Wiedza na temat zasadniczych zasad pedagogiki przyda się również w innych, szkoleniowych okolicznościach.


Roll-upy reklamowe
Author: banery-druk.net
Source: banery-druk.net
Rozpocznijmy od tej najbardziej powszechnej sytuacji, kiedy nauczyciel udaje się na dwutygodniowe szkolenie (więcej informacji lean manufacturing szkolenie) wyjazdowe. W sali wykładowej, oprócz laptopa i multimedialnego rzutnika, organizatorzy ustawią w kącie dwa roll-upy. Niby całkiem prozaiczna czynność, a jednakże może przynieść ona określone korzyści. Jeden roll-up będzie przekazywał informacje o aktualnie obowiązującej liście szkoleń, a drugi nakreśli historię firmy, która może pochwalić się sporą liczbą przeszkolonych osób i nawiązaniem korzystnej współpracy z zagranicznymi korporacjami.

Każdego dnia słuchacze będą nie tylko chłonąć nową wiedzę, ale także mimowolnie zapamiętywać nazwę i znak firmowy przedsiębiorstwa, co w przyszłości może skutkować ponownym zapisem na kurs. Roll-upy są również używane przez uczelnie techniczne w czasie partycypacji w powiatowych targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę wiele i wyróżnić się z tłumu nie jest łatwo. Na szczęście nawet pojedynczy roll-up, postawiony przed lub za stoiskową ladą, przykuwa uwagę przechodzących uczniów liceum - lwia część z nich przychodzi na targi, bo to lepsze zajęcie niż siedzenie na usypiającej lekcji biologii, ale znajdą się i tacy, którzy chcą zgromadzić jak najwięcej informacji o ich wyśnionych kierunkach jeszcze tegorocznych studiów.


konferencja
Author: Online Dialogue
Source: http://www.flickr.com
Przy opracowywaniu projektu roll-upu należy pamiętać o dwóch arcyważnych wytycznych. Po pierwsze, tekst powinien być skrótowy, obejmujący raczej krótkie sentencje i ma zawierać najistotniejsze informacje oraz oczywiście slogan reklamowy. Po drugie, sformułowana informacja musi zostać uzupełniona ilustracjami. W przypadku uczelni wyższych i instytucji szkoleniowych bywają to najczęściej zdjęcia atrakcyjnych twarzy, które należą do uśmiechniętych, pełnych zapału do nauki, młodych ludzi. Sprawdź to - .

Tags: logo, informacje, slogan, roll-upy, znak firmowy