Roll-upy z danymi marketingowymi pomagają szkołom wyższym i firmom szkoleniowym zdobywać nowych klientów

Posted on 07/07/2019 7:17am

Informacje docierające do naszych uszu bywają niesamowicie efemeryczne - to napomknienie było znane jeszcze przed naszą erą. O wiele szybciej zapadają w pamięć fotografie albo napisy. Firmy szkoleniowe, jak żadne inne przedsiębiorstwa, najlepiej wiedzą, jak udostępniać informacje, aby pozostawały one w pamięci jak najdłużej. Trenerzy muszą tak przygotowywać swoje materiały na lekcje, aby nie nudzić słuchaczy i wpoić w ich umysły najistotniejsze wiadomości. Wiedza na temat zasadniczych zasad pedagogiki przyda się również w innych, szkoleniowych okolicznościach.
Roll-upy reklamowe
Author: banery-druk.net
Source: banery-druk.net
Rozpocznijmy od tej najbardziej powszechnej sytuacji, kiedy nauczyciel udaje się na dwutygodniowe szkolenie wyjazdowe. W sali wykładowej, oprócz laptopa i multimedialnego rzutnika, organizatorzy ustawią w kącie dwa roll-upy. Niby całkiem prozaiczna czynność, a jednakże może przynieść ona określone korzyści. Jeden roll-up będzie przekazywał informacje o aktualnie obowiązującej liście szkoleń, a drugi nakreśli historię firmy, która może pochwalić się sporą liczbą przeszkolonych osób i nawiązaniem korzystnej współpracy z zagranicznymi korporacjami.

Każdego dnia słuchacze będą nie tylko chłonąć nową wiedzę, ale także mimowolnie zapamiętywać nazwę i znak firmowy przedsiębiorstwa, co w przyszłości może skutkować ponownym zapisem na kurs. Roll-upy są również używane przez uczelnie techniczne w czasie partycypacji w powiatowych targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę wiele i wyróżnić się z tłumu nie jest łatwo. Na szczęście nawet pojedynczy roll-up, postawiony przed lub za stoiskową ladą, przykuwa uwagę przechodzących uczniów liceum - lwia część z nich przychodzi na targi, bo to lepsze zajęcie niż siedzenie na usypiającej lekcji biologii, ale znajdą się i tacy, którzy chcą zgromadzić jak najwięcej informacji o ich wyśnionych kierunkach jeszcze tegorocznych studiów.




konferencja
Author: Online Dialogue
Source: http://www.flickr.com
Przy opracowywaniu projektu roll-upu należy pamiętać o dwóch arcyważnych wytycznych. Po pierwsze, tekst powinien być skrótowy, obejmujący raczej krótkie sentencje i ma zawierać najistotniejsze informacje oraz oczywiście slogan reklamowy.

Kliknij tutaj, żeby sprawdzić, co podobny serwis udostępnił (http://www.legovisko.pl/pl/p/Legowisko-dla-duzego-psa-Mega-Materac-65x115x15-dcb/154) na opisywany wątek. To na pewno również Cię zaintryguje.

Po drugie, sformułowana informacja musi zostać uzupełniona ilustracjami. W przypadku uczelni wyższych i instytucji szkoleniowych bywają to najczęściej zdjęcia atrakcyjnych twarzy, które należą do uśmiechniętych, pełnych zapału do nauki, młodych ludzi.

Chcesz poznać większą ilość interesujących informacji na omawiany wątek? To pokaż szczegóły (http://www.leoapart.com/noclegi-wroclaw-apartamenty/), które właśnie takie informacje mają.

Sprawdź to - .

Tags: logo, informacje, slogan, roll-upy, znak firmowy