Wyznaczniki sukcesu marketingowego - jak wypromować się w sieci i jak zmierzyć swoją popularność?

Posted on 21/06/2018 8:04pm

Każda strona internetowa powstaje w celu osiągnięcia sukcesu. Z sukcesem strony internetowej związane są następujące aspekty: wysoki popyt sprzedawanych artykułów, wysoka częstotliwość kliknięć na stronie orazczęste pobieranie newslettera ze strony.Strony internetowe mają swoje cele marketingowe, które są mierzone.


toaleta publiczna
Author: Michael Coghlan
Source: http://www.flickr.com


Marketingowy sukces jest uzależniony od doświadczenia i wiedzy, ale też od kreatywności i pomysłowości.


Wskaźnikiem marketingowego sukcesu w googlowskich narzędziach jest współczynnik konwersji.




Ten współczynnik to przeciętna ilość konwersji na kliknięcie w reklamę. Konwersję trzeba rozumieć jako czynności powiązane ze sobą. Dla przykładu, jeśli ktoś kliknie na baner reklamowy na internetowej stronie, a potem dokona zakupu produktu, to wówczas właśnie konwersja będzie miała miejsce. Narzędzie jakim jest filtr Google stanie się dla nas bardzo przydatnym i użytecznym instrumentem, jeśli nauczymy się jak go dobrze wykorzystywać.


targi pracy
Author: U.S. Department of Agriculture
Source: http://www.flickr.com


Wydarzenia, które uznajemy za konwersję to Odwiedź ten link: robienie zakupów w sklepie internetowym, wejście w podstronę internetowej strony, kliknięcie bądź wejście w elementy umieszczone na stronie, które potraktujemy jako zdarzenie i zamówienie na newsletter. Wszystko to będzie wpływało na nasz sukces marketingowy.


Polepszenie współczynnik konwersji to niekończący się temat.


Do czynników wpływających na współczynnik konwersji zaliczamy: kompletność i konkurencyjność naszej propozycji, łatwość i prostota dokonania zakupu naszego produktu, techniczna wysoka sprawność strony internetowej i dostosowanie treści internetowej strony do grupy docelowych odbiorców.

Tags: oferty, produkt, strona, prawa